شعر ناگفته...

نه!
کاری به کار عشق ندارم!
من هیچ چیز و هیچ کسی را
دیگر
در این زمانه دوست ندارم
انگار
این روزگار چشم ندارد من و تو را
یک روز
خوشحال و بی ملال ببیند
زیرا
هرچیز و هرکسی را
که دوستر بداری
حتی اگر یک نخ سیگار
یا زهرمار باشد
از تو دریغ میکنند...
پس
من با همه وجودم
خود را زدم به مردن
تا روزگار دیگر
کاری به کار من نداشته باشد
این شعر تازه را هم ناگفته میگذارم...
تا روزگار بو نبرد...
گفتم که
کاری به کار عشق ندارم!

                                            قیصر امین پور



نظرات شما عزیزان:

Eli jooooooooon
ساعت23:00---17 آبان 1392
دقيقا
پاسخ: :)


حامد
ساعت20:06---16 مهر 1392
درود بانو


ازین ک زحمت کشیدید و ب وبلاگم سرزدید


و ازون گذشته زحمت کشیدید و نظر دادید


سپاسگذارم.


من شما رو تو لیست پیوندهام قرار میدم خوشحال میشم شمام منو تو پیونداتون داشته باشید و هراز گاهی سر بهم بزنیدو منو از نظراتتون بهرمند کنید


منتظرتون هستم


ف د ا ت
پاسخ: ممنون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : جمعه 12 مهر 1392 | 11:53 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.